tag:blogger.com,1999:blog-9149122937171000292.post4452412094571955557..comments2024-03-26T02:47:59.702+01:00Comments on Blog Anonimowego Grzybiarza: Marvel Cinematic Universe - TOP5Jan Sławińskihttp://www.blogger.com/profile/15644907521650232030noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9149122937171000292.post-80734639803119544892016-04-05T12:52:40.896+02:002016-04-05T12:52:40.896+02:00Moja piątka może byłaby podobna - ale inaczej upor...Moja piątka może byłaby podobna - ale inaczej uporządkowana. Dla mnie jednak pierwsi "Avengersi" Whedona rządzą. Trzeci "Iron Man" i drugi "Capitain" również byliby na podium. Kajanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9149122937171000292.post-58635682726781038562016-04-04T16:32:27.768+02:002016-04-04T16:32:27.768+02:00Nie lubię Zimowego Żołnierza i żadnych przygód Kap...Nie lubię Zimowego Żołnierza i żadnych przygód Kapitana Ameryki. Wydaje mi się, że to głównie wina Chrisa Evansa, który jest dla mnie strasznym drewnem aktorskim. Niestety, te wątki Marvela są dla mnie najmniej interesujące i po prostu mnie rozczarowują.<br />Zdecydowanie wyżej cenie sobie przygody Thora, bo uważam, że casting tych filmów dał kinu superbohaterskiemu nową jakość genialnego aktorstwa! Loki to już bezapelacyjna petarda, top czarnych charakterów w historii kina, seriously. Poza tym, oglądając niedawno "Thora", widzę jak świetnie grają tam wszystkie marvelowskie nawiązania, a jednocześnie fabuła filmu ma sens i trzyma się przysłowiowej kupy :)<br /><br />Niemniej jednak zwycięzca faktycznie może być tylko jeden i są to Strażnicy! Tu zgoda 100%. Marianoreply@blogger.com