> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 30 września 2008

Post 20 - Serce Kolca i gadanie o niczym

Byłem w niedzielę na Rynku. Komiksy rozdawali. Serce Kolca dostałem.
O. To ja z Ser-cem Kolca w łapach:
Większa fotorelacja na blogu Kolca.
Co do samego komiksu. Fajnie wydany. A4. Spodziewałem się czegoś małego, jak pewnie większość, a tu miła niespodzianka.
Scenar jest spoko. Nie jest drętwy jak można by się spodziewać po tematyce. Jest dobrze napisany i interesujący, miejscami zabawny. (chociaż ja bym go jeszcze uśmiesznił, ale to nie znaczy, że jest za mało śmieszny... to po prostu ja jestem takim zabawnym koleżką i wszędzie znajduję jakąś humorystyczną stronę...).
Rysunki też wporzo. Bardziej podobają mi się te kolca, ale Ani Miśkiewicz też są ok.
Na jutubie fajny trailer The Dark Knight Returns Millera.
Trreker ma bloga! I od razu fajowe rzeczy zapuszcza! Takie jak to:

Patrzcie co Grim dostał na dzień chłopaka:

4 komentarze:

Grim pisze...

Odciski palców mojej piękniejszej połówki jako bonus :D

Anonimowy Grzybiarz pisze...

Wrobię ją w jakieś morderstwo czy coś :D Podobno się tak da...
na taśmę klejącą odcisne ze zdjęcia kubka i będzie :D

kolec pisze...

Kurde, ja na dzień chłopaka dostałem cukierka i tradycyjnie śliniak. Jakby zebrać je ze wszystkich lat, to już mam inny na każdy dzień tygodnia.

...kobiety.

Grim pisze...

Ciekawe, czy mam odciski byłej :D

A tak poza tym- ciekawy kubek do udowadniania MORDERSTWA :D