> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 13 listopada 2008

Post 40- Podziękowania


Z tego miejsca chciałem podziękować za ciepłe słowa odnośnie bloga wszystkim z forum Klaudii Kulawik na plejada.pl - a zwłaszcza Naparstkowi i Giovannie, którzy "wyłudzili" wskazówki, jak tu trafić. Dzięki za wszystkie opinie, słowa zachęty i życzliwości- wpadajcie jak najczęściej, komentujcie i bawcie się jak najlepiej!

Pozdrowienia specjalne dla haka i Fiony, dwójki najbardziej zajadłych cyników, mistrzów ciętych ripost i tym podobnych na rzeczonym forum.

A ze spraw pozostałych, to uświadczyliśmy zwiastun telewizyjny nowego Punishera. Nic specjalnego, scena eksplozji pocisku mocno kiczowata, a Jigsaw wygląda dość zabawnie (czy on nie był nieco...hm... potężniej zbudowany?)i ma dziwnie brzmiący głos- mimo tego, szykuje się najlepszy film z Panem z Czachą na klacie, jaki nakręcono.

Strona główna filmu- długo się ładuje, ale poczekać warto. Klimaty niczym z komputerowej strzelanki. I to nie tylko sprawka kursora i wszechobecnej posoki.

25 komentarzy:

Fiona pisze...

Dziękuję Grimie:)Ale...kto tak naprawdę jest mistrzem...?
Pozdrawiam:)

Felicja pisze...

I jak tu krytykować ludzi za "parcie na szkło"?tylko na chwilę zniknęłam na forum a juz o mnie zapomniano :-((((pozdrawiam :-)

Anonimowy pisze...

Lubimy Cie czytac. Giovanna zanudza mnie o Mafalde. Znasz ja? Mamy nadzieje, ze bedzie tez troche recenzji filmowych i teatralnych, bo mamy teatralnego hysia...Pozdrawiamy. Naparstek & Giovanna

Anonimowy pisze...

Zrobiles swietne podsumowanie finalu MT. Skad Ty sie ~Grimie wziales, kim jestes, czy wiesz, ze jestes FANTASTYCZNY w tych swoich ocenach, polemikach, komentarzach?
Nie, nie odpowiadaj, to nie byly pytania.. . Twoi Rodzice moga byc dumni (i pewnie sa.)

Anonimowy pisze...

Ciesze sie, ze Cie/Was tutaj odnalazlem. Bede zagladal, bo chetnie sie czegos nowego naucze.
Swiat komiksu jest mi narazie obcy.

Alexander

hak pisze...

Kochani to głównie dzięki Wam na forum Klaudi Kulawik czułem się świetnie i świetnie bawiłem. Mam nadzieją, że się kiedyś jeszcze spotkamy czy towirtualnie czy w świecie realnym.
Serdecznie dziękuję.

Fionie, której trzpiotowato dziewczęce i niesamowicie błyskotliwe posty
sprawiały mi ogromną przyjemność.
Giovannie, której urok i spokój pozwalały zachować dystans i do której
mam po prostu słabość.
Danie za stateczność.
Kici za niesamowite i zmysłowe poczucie humoru oraz ciepło.
Mamutkowi za dystans, humor i bezlitosne kasowanie mojej próżności.
Fizykowi za Małżonkę, Babcie, urok postów, żur i szaszłyki.
Naparstkowi za spokój i cierpliwość..
Nosorożcowi za rozwagę i recenzje mojego snu. (porównanie do Lem choć niezasłużone grzeje me serducho)
Wreszcie Grimowi za to, że wciągną mnie na to forum - tak tak Drogi Kolego Twoja to wina żem tam pasła się tak długo - i za całą resztę.
A także Julce, Byłej Emigrantce, Wojtkowi z LA, Intelektualiście, Alexandrowi.
Miło było Was poznać.

Pozdrawiam ;D

hak

PS duża buźka dla Pań ;))
Uścisk dłoni dla Panów ;))

Anonimowy pisze...

Drogi Haku, pozdrawiamy Cie bardzo serdecznie. Dziekujemy za cieple slowa. Giovanna nie chce sie przyznac otwarcie, ale tez ma do Ciebie slabosc (wlasnie dostalem scierka w paski po glowie). Byloby nam przykro pozegnac sie z Toba definitywnie, dlatego jestesmy bardzo wdzieczni Grimowi & co., za goscine w tym wirtualnym wszechswiecie. Do rychlego.

naparstek & Giovanna

Anonimowy pisze...

Jako jedna z "Pan" dziekuje za przydzielona mi "buzke". XOXO

Giovanna

hak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
hak pisze...

Zgodnie ze zwyczajem odbiór należy pokwitować.;))

Cała przyjemność po mojej stronie. ;))

Ja także dziękuję za gościnę Grimowi & Co.

Anonimowy pisze...

Sluchajcie, zajrzalem na Forum K.K. Robi wrazenie, ze ~Brunner przszedl totalna metamorfoze. Albo ktos sie pod niego podszywa (cholera, chyba sie zarazilem - mam syndrom "spiskowo-nieufny").

Pozdrawiam,

mamutek

Anonimowy pisze...

~mamutku, kocham Cie wirtualnie! Dobrze, ze jestes. ~Fiona potrzebuje wsparcia.
Trzymaj sie, ~Fiono, bedzie dobrze. To te swieta tak Cie "rozwalily". U nas zimno, szaro, czesto agresywnie i chamowato. Jeszcze sie tym "nacieszysz". Trzymam kciuki. Caluski.
Giovanna
PS. Poczytaj sobie bloga ~Grima & co.

Anonimowy pisze...

Jakimś cudem, to co było najlepsze na forum KK, zostało przeflancowane na grimowy blog. Tam został tylko zapłakany Brunner, budzący taką litość, że chyba będę musiał go przytulić. Mało pisałem na forum KK przez te parę tygodni, ale dzięki Wam wszystkim dobrze się bawiłem,. Dzięki za mądre i zabawne teksty. Pozwalały mi codziennie, na kilka chwil, oderwać się od codziennej rutyny. Mam cichą nadzieję, że jeszcze będziemy mieli okazję pogadać. Grimie - pisz i nigdy nie daj się przekonać, że mógłbyś robić cokolwiek innego! Powtórzę za Tobą: szkoda, że opuściłeś "kawiarnię".
Pozdrawiam wszystkich!
Nosorożec

hak pisze...

Mamutku! Brunner już wcześniej miał takie „wahnięcia formy”. Jednak zawsze wracał na „właściwy kurs” i to ze zdwojonym zapałem, więc Twoje spiskowe teorie nie są tak znowu bezpodstawne poczekaj trochę. Poza tym Sam wiesz – święta, karpie w wannie to może rozkleić największego twardziela.

- Nosorożcu! - złożył usteczka swe malinowe w ciup, oczęta szaroniebieskie ku ziemi skierował i grzebiąc czubkiem buta w ziemi z nieśmiałością zapytał
- Czyżbyś sugerował, że to my stanowiliśmy to najlepsze na forum? ;)))

Giovanno! Ja zaczynam kombinować jak tu przesłać Fionie uszka (nie chwaląc się robię najlepsze na zachód od Warty) i barszcz.

hak pisze...

Fiono :-D

Anonimowy pisze...

Jestes dzielny, ~hak, a moj podziw dla Ciebie rosnie z kazdym uszkiem i szaszlykiem. Tak "a propos", to przypomnial mi sie "Upiorny legat" Chmielewskiej i te upiorne sledzie. Ale moze z uszkami bedzie latwiej. My z naparstkiem wyslemy Fionie kartke, chociaz skoro Ty tak odwaznie pogrywasz, to my powinnismy wyslac barszcz. Jednak skonczy sie u nas na dobrych checiach i barszczu beda nici.

Giovanna

hak pisze...

Giovanno! Ja te uszka to nie tak sobie a muzą robię. Lubię bardzo i zajadam ilości potworne, więc z wysłaniem może być ciężko. Tak zwane obiektywne trudności czytaj moje łakomstwo lub tydzień podróży na Maledywy – uszka mogą nie przetrwać. Tylko nie wiem, co groźniejsze Na pewno Fiona po powrocie będzie mogła odebrać świeży ekwiwalent. Co prawda będzie to w czerwcu i przeciw tradycji, ale co tam. Kartka już kupiona i napisana wysyłam dzisiaj. Sam kilka lat spędziłem w dalekich stronach, więc rozumiem Fionę bardzo dobrze. Twój podziw jest miły, ale kompletnie niezasłużony, umiem gotować tylko to, co lubię a że lubię wiele rzeczy to ….

Anonimowy pisze...

Haku! Cóż za skromność i z jaką gracją nóżką drobisz. Myślałby kto, że to dziewczątko nieletnie, a nie srogi pirat, który swym cynizmem niejednego forumowicza o łzy lub zbrodnicze myśli przyprawił;)
Na zachód od Warty? Czyżbyśmy byli z jednego fyrtla?
Nosorożec

hak pisze...

Tak miedzy nami to chciałem napisać na zachód od Bugu, ale z tych samych przyczyn, co tak nóżka drobię nieco się ograniczyłem. A zamieszkuję dobrą poniemiecką nadodrzańską Polskę, więc chyba, o ile znam się na meandrach języka polskiego, nie jesteśmy ziomkami, ale blisko.

Anonimowy pisze...

Szanowni Panowie Redaktorzy, znalazlam przypadkiem informacje o komiksie dla dzieci i rodzicow pt."Dziecko z ADHD", wydany przez Centrum CBT, Eli Lilly Polska.
Scenariusz: Artur Kolakowski & co.
Rysunki: Marcin Skoczek

Nie czytalam, ale idea bardzo mi przypadla do gustu.

Pozdrawiam.

Giovanna

hak pisze...

Czy ktoś wie co się dzieje z Fioną?
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Zadawalismy sobie z Giovanna to samo pytanie. Wyslalismy Fionie zyczenia. Mamy nadzieje, ze doszly.
Jak widzimy, Grim i jego dwaj towarzysze kontynuuja swoja pasje w sposob godny podziwu. Co u Ciebie, ~hak?
Pozdrawiamy wszystkich.

naparstek & Giovanna

hak pisze...

No, więc ja także się trochę niepokoje. Bo nie odzywa się już kawałek czasu.
U mnie dziękuję wszystko dobrze. Czas dzielę między sesję (zachciało się znowu studiować;)) i przygotowania do ślubu. Cały czas zastanawiam się, co bardziej stresujące.

Pozdrawiam

Pistacjowy Kosmita pisze...

No to Cię ktoś zaczarował na dobre i na złe. Wszystkiego dobrego ~haku!

hak pisze...

Na, amen i z kretesem to zaczarowanie można rzec! ;-)
Wielkie dzięki niech Ci się także szczęści i „dobrobyci”.