> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 10 listopada 2008

Post 37- Lans, lans



To w końcu blog, nieprawdaż? A bloga, poza chęcią noszenia kagańca oświaty i diabłu ogarka, wylewania żalów i pokazywania podobizn dzieci (a propos, wszyscy świeżo upieczeni komiksowi tatusiowie- gratuluję! Niech polskie środowisko komiksowe rośnie w siłę, a czytelnikom żyje się dostatniej! Tatusiom ze stażem także gratuluję) służy do oczywistej potrzeby każdego mieszkańca naszej planety w wieku XXI- LANSU! Zatem dziś ja się nieco polansuję, co mi tam.

W dniu dzisiejszym, za pośrednictwem pewnej szczególnej osoby nabyłem drogą kupna za śmieszną cenę (nie powiem gdzie, bele, naprawdę nie powiem gdzie) wszystkie wydane w kraju nad Wisłą tomy TRANSMETROPOLITAN'a- epickiej opowieści o Pająku Jerusalem, "wyjętym spod prawa" (moralnego na pewno) skandalizującym reporterze, który po pięciu latach na odludziu wraca do Miasta- straszliwego molochu, pełnego dziwacznych kreatur, mnożących się sekt, prochów, dewiacji i grzechów 1001 nocy. Na Boga, ten komiks to jeden z najlepszych gwałtów na umyśle i kręgosłupie moralnym, jakie czytałem! Parafrazując klasyka Jessy'ego Custera- "Jakby Garth Ennis wypieprzył Philipa K. Dicka i obaj pozwolili dzieciakowi przez cały czas ćpać heroinę." Wracam do lektury moich świeżutkich, pachnących jeszcze drukarnią komiksów, se se se.

A tak z newsów- dziś Neil Gaiman ma urodziny. 48, zdaje się. Jak tak dalej pójdzie, będzie stary jak Bobby Gadling. Sto lat, Neil.

I pozdrowienia dla komiksowych Skorpionów Komiksowych! Łubu dubu, łubu dubu. To pisałem ja, Bliźniak Komiksowy.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Thank you for your wishes.
Cheers,
NG

DeBe pisze...

Wow, even Gaiman observes us :D
Happy Birthsday master!!

Kurde, też muszę dorwac Transa. Zdradź mi gdzie go wyhaczyłeś?

DeBe pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Grim pisze...

Mam taką znajomą małą księgarenkę w Radomiu...

Boże, do listy lansu muszę dodać pozdrowienia od Gaimana :D

Jan Sławiński pisze...

o ja...
Gaiman Cię pozdrowił... xD
Wydrukuj sobie i nad łóżko! :D

Anonimowy pisze...

Co o nim słyszę, to wszyscy wychwalają pod niebiosa Transpetropolitana. Trzeba będzie się mu w końcu przyjrzeć.

Grim pisze...

Jeśli chcecie, to mogę reckę popełnić.

Jan Sławiński pisze...

popełń

Grim pisze...

Wedle życzenia, w przyszłym tygodniu.