> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 16 maja 2014

Przedpremierowy fragment powieści "Troje" i 20. Wilq na 22. urodziny

Do premiery powieści Troje został jeszcze niecały tydzień. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa AKURAT miałem okazję zapoznać się z pierwszym rozdziałem przedpremierowo. 


Numerowany egzemplarz przyszedł pocztą w czarnej jak smoła kopercie. Na początku znajdował się list od Redaktora Naczelnego, który jedynie podsycił ciekawość. Mówił o kontrowersyjności i specyficznym charakterze książki, kazał zachować tajemnicę. Każda kolejna strona była opatrzona znakiem wodnym wydawnictwa. Cała sprawa owiana była mgiełką niesamowitości, maile od wydawnictwa zakazywały dzielenia się jakimikolwiek informacjami na temat publikacji i zapewniały o niezwykłości tejże. Muszę przyznać, że prowadzenie rozmów w tonie wskazującym na lekką paranoję zwiększyło tylko moją ciekawość. Dostawałem już przedpremierowo książki do recenzji z określoną datą publikacji, nikt jednak nie zachowywał się tak, jakby od mojego bloga miało zależeć bezpieczeństwo tej części galaktyki.

Dziś każdy może zapoznać się z fragmentem książki, który otrzymałem pocztą.
Wystarczy wejść pod ten adres i w przeznaczonym do tego miejscu wpisać poniższe hasło:

CZARNYczwartek13

Premiera książki już 22.05.2014. Życzę przyjemnej lektury.

Na koniec pochwalę się prezentem, jakim uraczyli mnie przyjaciele w przeddzień urodzin:


10.05.2014 w krakowskim Fankomiksie odbyło się spotkanie z braćmi Minkiewiczami, na które nie dotarłem przez wypity poprzedniej nocy alkohol. Ku mojemu zaskoczeniu, jakieś pół godziny po rozstaniu z kolegami dotrzymującymi mi poprzedniego wieczoru towarzystwa, ci wrócili z komiksem w rękach. Jest to o tyle niezwykłe, że odkąd skończyłem osiemnaście lat dostaję od nich na urodziny element baśniowy. A tym razem komiks. Z dwoma autografami! Wierzcie mi lub nie: byłem wzruszony!

Podziękowania lecą do Tomka i Bartka za dedykację, do Krzaka (personalnego trenera siłowego) i Prokopa (selekcjonera przeciwników w MMA) za profesjonalne ogarnięcie akcji. Co tu dużo mówić: nie spodziewałem się.

1 komentarz:

Grzegorz Laskowski pisze...

Smutek i radość niech będą motorem twego szczęścia, którego celem niech będzie realizacja twych marzeń a one niech zapłodnią twoją wyobraźnię.