> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 28 grudnia 2009

pomocy

7 komentarzy:

Łukasz Mazur pisze...

To Dragon Age jest, tak? Jakiś czas temu widziałem jak przechodziła to moja kumpela. Zajęło jej to sporo czasu, a wszelkie kombinacje rozrysowywała sobie długo na kartce - powodzenia :]

DeBe pisze...

Wyłącz komputer, wyjdź na dwór.
Pomogłem? :D

Jan Sławiński pisze...

Bez kitu - DA strasznie uzależnia ;)

Jutro z tą zagadką powalczę - nie mam siły teraz :P

Jak się poddam, to będę Cię Łukasz prosił o kontakt do kumpeli :)

Ale może się uda...

Jan Sławiński pisze...

DeBe - w Kraku mówi się "wyjdź na pole" :)

Jutro wyjdę...
(ta, jasne)

DeBe pisze...

Sprawdz moze na gamefaqs. Jak mam jakis problem zabojczy z grami to tam szukam

Jan Sławiński pisze...

Jak się wpisze w google "gamefaqs" to druga najczęściej wyszukiwana opcja to "gamefaqs dragon age" :D

Jan Sławiński pisze...

Mission success! :D