> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 26 września 2008

Post 19 - różne takie


Hej po długim nie byciu. Widzicie to zdjęcie powyżej? Widzicie 27 tomów Hellblazera? Tak? No to po części widzicie moje sny...

Co tam u mnie? A, dziękuję, dobrze.
Ostatnio możecie mnie znaleźć na portalu pisarskim, gdzie zostałem zaproszony i się wszystkim chwalę. Choć tak na serio nie ma czym.
Jutro odbiorę sobie Kroniki Miłosne to pewnie coś napiszę (a może dwugłos ze Scarrem pociśniemy. Wiem, wiem. Hellboya mamy zaległego, ale to mea culpa że czasu i chęci nie miałem na pisanie takie ostatnio).
W niedzielę na Rynku Gł. w Krakowie fajna akcja. Komiksy będą darmowe rozdawać. I to przy szczytnym celu. Szczegóły tu.
Wyrwałem robotę. Krótkotrwałą i darmową ale cieszącą. Robie scenarki gościnne do Hrabiego i Igora Nitka. Dobrze czasem powymyślać jakieś głupoty od czapy. I jeszcze śmiesznie jest.
Skończyłem Studium we Mgle.
Fajna sprawa na Motywie Drogi. A mianowicie spis premier Festiwalowych.
Tyle.
Cu.

4 komentarze:

Grim pisze...

Nie ze Scarrem, a z Grimem :D

Jan Sławiński pisze...

Jedna krew...

Anonimowy pisze...

O, dzięki za polecanie akcji na rynku :)

Jan Sławiński pisze...

spox ziom!