> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Post 97- Wakacyjne porządki

Po wakacjach, które obfitowały w masę dobrze spędzonego czasu czas powrócić do bloga. Wczoraj wyczarowałem spod tabletu nowy, oczojebny banerek, Grzybiarz obiecuje pogrupować linki i inne pierdoły.
Byłem na koneconie, największym konwencie w Szczecinie kręcącym się wokół anime, japonii i suszi. Bardziej mangowo niz faktycznie komiksowo, ale mimo to spędziłem 3 dni naprawdę dobrze się bawiąc, paląc głupa, słuchając prelekcji i buszując na straganie gdzie kupiłem świetnie wykonaną figurkę Kanedy z Akiry (jedna z niewielu mang, która naprawdę miażdży cyce) =)



























Nieco później odwiedziłem Berlin, przez który przebuszowała europejska trasa koncertowa Atmosphere supportowanych przez Hilltop Hoods.
O ile to Slug i Ant są wielkimi gwiazdami niezależnej sceny hip hop'owej i naprawdę lubię i doceniam ich pracę to nikt tak nie buja tłumem jak austrole Suffa, Pressure i Debris przez których straciłem 5kg potu na koncercie. No bo jak tu nie skakać przy "Circuit Breaker"

Przez wakacje marnowałem swój wolny czas tu:
http://lastinn.info/
Wreszcie jakieś porządne, duże, świetnie moderowane forum dla pocących się fanów RPG, którzy nie mają czasu spotykać się po domach i klikają w klawiature. Intefejs forum jest specjalnie przystosowany do internetowych sesji, nowe osoby są bardzo miło widziane a nawet erpegowe community wydaje się ok, więc zapraszam.
Na razie biorę udział w paru sesjach krążących klimatem wokół horroru, nazistów, eksploracji londyńskich jaskiń po zamachu terrorystycznym. Oczywiście najbardziej rozchwytywanym przezemnie system jest Neuroshima (jedną sesje mistrzuje) i różnie autorki bazowane na Falloucie.


Na koniec spędziłem 2 tygodnie w Bremen, gdzie odnalazłem jeden z najfajniejszych sklepów komiksowych w Niemczech. Jak na standardy europejskie dość duży, przyjemny przybytek ze sporą sekcją anglojęzyczną. Przy wejściu wita klientów dwu metrowa sylwetka Batmana by Tim Sale, a żeby jeszcze bardziej podlecieć pod moje gusta wyszystkie komiksy są elegancko zapakowane w foliach. Grrr.
Jeśli ktoś znajdzie się w mieście nad Wezerą polecam Langemarckstraße 73, Neustadt, Bremen.

Apetyt komiksowy wciąż rośnie. Wszak za dokładnie 2 miesiące zaczyna się MFKiG.
Elo
-DeBe

Brak komentarzy: