> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 27 sierpnia 2010

160 - Wirtualna komiksowa biblioteka


Jak zapewne niektórzy z Was zauważyli, moi drodzy i nieliczni czytelnicy, po prawej stronie pojawił się nowy bannerek - "Lubimy Czytać".


Na link do tego ciekawego portalu trafiłem na blogu Kawy z Cynamonem. Zachęcony obietnicą stworzenia własnej wirtualnej biblioteczki zalogowałem się na stronę za pomocą mojego Facebook'owego profilu. Dla posiadaczy Fb to duże uproszczenie, nie trzeba się rejestrować - wypełniać ankiety, czekać na maila potwierdzającego rejestrację itp.


Ale po co właściwie piszę tego posta? Już wyjaśniam:
Dzięki LubimyCzytac.pl możemy stworzyć własną wirtualną biblioteczkę posiadanych/przeczytanych/czytanych/czekających na przeczytanie pozycji. Książek i komiksów. Niestety tych ostatnich jest jak na lekarstwo.

Posiadanie konta na owym portalu umożliwia także dodawanie nowych pozycji do istniejącego już katalogu. Sam dodałem na razie tylko jedną i stworzyłem jeden profil autora. Gdy czas pozwoli, postaram się powiększać komiksowy katalog.

I tu zwracam się do Was:
Polecam stworzenie własnej komiksowej biblioteczki i dodawanie nowych pozycji.
Nie ma chyba w internecie portalu na którym można skatalogować własne kolekcje.
A do tego poukładać je na pólkach wedle własnego uznania!

Brak komentarzy: