> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 16 października 2008

Post 26- Newsiki no.1


W oczekiwaniu na ekranizację komiksu Thor, fani będą mogli zaopatrzyć się w ten gadżecik. Jedynie 400 dolców kosztuje nas nabycie repliki młota bohatera!
News na gildii przypomniał mi o zbliżającej się premierze gry Mortal Combat vs DC Universe. Fani posiadający Xboxa oraz PS3 mogą już zacierać rączki. A wg mnie warto, co już mogłem potwierdzić przed kilkoma tygodniami po obejrzeniu fatality z Jokerem w roli głównej!
W ramach grzebania po necie odkopałem taki oto komiks internetowy. Jeśli kręcą Was klimaty mafii, lat 30, Tommy Gunny, genialne graficzki, klimat i koncept to musicie"czeknąć". Ja na pierwszy rzut oka stwierdzam, że cholernie warto!
Nowy netkomiks Łazowskiego i Szymkiewicza, o którym już wszystcy pewnie wiedzą (choćby z naszego bloga) prześcignął stronkę Koka i jest na 1szym miejscu w rankingu netkomiksów polskich. A dopiero ukazały się 4 paski...
Tymczasem ja wybieram sobię na co mam pójść w ramach Japanfestu szczecińskiego. Od razu mówię, że za mangą nie przepadam ale z braku laku dobre i to.
Ciekawostka: Sean Phillips (Hellblazer) sprezentował nam taki zabawny filmik. Tablet to to nie jest ale może nadchodząca odsłona DS'a (której opcje mają być zbliżone do tych, które oferuje nam psp) będzie zawierała także jakieś graficzne bajery?
Edit: Z ostatniej chwili- jutrzejszy schwing jest puszczany z taśmy i nie będzie czatu ;<

Brak komentarzy: