> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 28 grudnia 2012

311 - Poka poka 2 czyli biblioteczny ekshibicjonizm

To prawdopodobnie ostatni wpis w tym roku. A jako że pod choinką znalazłem nowy regał, a większą część dzisiejszego popołudnia spędziłem na skręcaniu i wypełnianiu tegoż, to postanowiłem się pochwalić. Zresztą od ostatniego prężenia minęły prawie dwa lata, więc wypada pokazać, że kolekcja się rozrasta. Czas na poka poka 2, czeknijcie zdjęcia!
Nowy regał w całej okazałości.

Hellboy, Sin City, większość Moore'a i Trupki. Plus trochę innych rzeczy dla podtrzymania równowagi.
Superhero! Marvel! DC! Savage Dragon! I książki na studia.

Vertigo i Thompson.

Mały format.

Co nie pasowało gdzie indziej.

Duży format i trochę gier.


Cały polski Pratchett. Jeah!
Pilipiuk, Ćwiek, Sapkowski (za Okiem Jelenia) i Peter V. Brett.

Większość Kinga, Fabryka Słów plus trochę Dicka, Huberatha i Lema. Ale malutko.

Grzędowicz, Kossakowska i Mortka jako przyzwoitka.

Głównie Indy, trochę Forgotten Realms i Akta Dresdena.
Pawlak, Seria Niefortunnych Zdarzeń, Narnia i część Bondów.

Różności plus reszta Bondów.

Batmany z TM-Semica, stare wydanie Władcy i różności. Z tyłu Dukaj, Nienacki i nowelizacja Thorgala.

Znowu różności.

Cały Fullmetal Alchemist, trochę Love Hina i jakieś DVD.

Musicie uwierzyć mi na słowo, bo coś zepsułem. Cały Thorgal, kilka tomów Dragon Balla i XII, Spider-Man z TM-Semica, ziny i zeszyty od Timofa.

Różności, Dragon Lance i schowany cały Tytus.
Cała reszta.


Na początku przyszłego roku spodziewajcie się zestawienia najlepszych filmów 2012, recenzji "Chłopców" Ćwieka i dziesiątych "Baśni". A także pewnie wielu innych rzeczy. Spodziewajcie się niespodziewanego!

10 komentarzy:

Pan Latar pisze...

W czasie tych dwóch lat Janek obrabował kilka banków i ma:)

Jan Sławiński pisze...

Ciii... Nie tak głośno o tych bankach, bo jeszcze ktoś usłyszy i mnie capną... ;)

Anonimowy pisze...

To są tylko OKŁADKI! w środku nie ma komiksów! ->kolega bibliotekarz

Jan Sławiński pisze...

Cholera, rozgryzłeś mnie kolego bibliotekarzu!

GiP pisze...

no zacnie to wygląda:) też by mi się zdał taki regał na moje komiksy

szkoda tylko, że ostatnia fotka się nie powiększa...

Tomek pisze...

Polecam ze szwedzkiej firmy na I, mam już 2 i są spoko, chociaż mają o jedną półkę za mało, w każdym razie fajna kolekcja, przydałoby się zdjęcie zbiorcze takie dla ogarnięcia całej kolekcji;] też muszę sobie takiego posta sprawić i się pochwalić, a co tam.

Jan Sławiński pisze...

GiP - ostatnia się nie powiększa, ale to prawie same zeszyty, więc i tak byś wiele nie zobaczył ;)

Tomek - Zdjęcie zbiorcze całej kolekcji - ciężko, bo to w sumie 3 regały, komoda i skrzynia, które stoją całkowicie nie obok siebie. Ale mogę zrobić zdjęcie obejmujące cały nowy regał. Zaraz zrobię update.

Tomek pisze...

O, i teraz czuję moc i wyższość twojego regału nad moimi, które są prawie tak samo wielkie a mają tylko po 4 półki ;]

Anonimowy pisze...

Piękna kolekcja Grzybiarzu, gratuluje i zazdroszczę

Jan Sławiński pisze...

Dzięki, Anty Doctus! Wierzę, że kolekcja jest teraz jeszcze piękniejsza, bo systematycznie się rozrasta :)